Benimde çift rahim ve çift rahim ağzım var hatta vajinamda çiftti histereskopi ile 1 e çevrildi daha sonra sol rahimde myom vardı onu aldırdım çok zorlu süreç geçirdim. 2 kimyasal 1 kalp durması toplam 3 kayıbım var şuan tekrar deniyorum inşallah hamileyimdir benimde gitmediğim prof. Doktor kalmadı hepsinin kliniğine gittim İstanbulda orduda hepside düşük erken doğum ihtimallerinin nispeten yüksek olduğununu yakından perinatolog eşliğinde takip edilmesi gerektiğini söylediler hepimizin durumu çok zor rabbim isteyen herkese versin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah aminn..