mavi_anne23 Zeyneppx sizin yazdıklarınızı daha önce görmüştüm başka postlarda sanırım sizin kı perdeydi demi benim önce perde den şüphelendi doktor ama Hsg de çift rahim çıktı çift rahim de rahimleri birleştiriyorlar ama ben istemiyorum nasıl olck bilemiyorum
mavi_anne23 Zeyneppx evet rahim ağzı tek yukarı doğru ikiye ayrılıyor perde olsaydı bende aldırcaktm hemen ama karşıma bambaşka bir şey çıktı hayırlısı diyorum ameliyat falanda olmam çünkü böyle olupta sağlıklı hamilelik geçiren çok fazla kişi var
D12ekim mavi_anne23 çok kez farklı şehirlerde doktora muayene oldum hep kafamı karıştırdılar ama tüp bebek doktoru ve gittiğim diğer beş doktordan 2si ameliyat dedi diğerleri asla önermediler
Busra333 mavi_anne23 sadece bir ay erken doğumu oldu ama küveze girmedi tüm gelişimini tamamlamıştı zaten hep bir erken doğum riskini söylemişti doktoru zaten ama sağlıklı bir şekilde doğum yaptı çocuğu da kendisi de doğum sonrası da çok çabuk toparlandı hatta
mavi_anne23 Busra333 doktorlar hep böyle ztn riskleri anlatıyor lar . Bende ameliyat falan olmcm hayır’lısı diyorum 🤲🏻
mavi_anne23 D12ekim perde olsa anlarm ama rahimi boylu boyu kesip birleştirmek bana korkunç geliyor böyle olupta sağlıklı hamilelik geçiren çok kişi var inşallah bir sıkıntı yaşanmaz🤲🏻
Busra333 mavi_anne23 en kötüyü söylemek zorundalar riskleri. Allah sağlıkla doğum yapmayı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
D12ekim mavi_anne23 evet bizim durumuz daha farklı arada perde olması bizim durumuz aynı değil daha riskli inşallah sağlıklı bir şekilde bizde anne oluruz inşallah canım
mavi_anne23 eozlem doğduktan sonra hemen kilo alır cnm inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebeğini sonuna gelmişsin çok şükür 🤲🏻🤲🏻❤
mavi_anne23 D12ekim ben hiç korkmuyorum çünkü şimdiye kadar çift rahim den dolayı çocuk sahibi olamayan kimse görmedim varsa da nadir rabb’im her şeyin hayırlısını nasip etsin inşallah🌹🤲
mavi_anne23 D12ekim tedavi mi görüyorsun şuan benimde tedavi olmam lazm pko var yumurtalarm çatlamıyor.