cakebabe ben 🙋🏻♀️ bi sabah 8 civarı uyandım. İdrarıma kan bulaştığını gördüm, acile çıktım hemen. Açıklığım 4-5 cm olmuş doğuruyormuşum haberim yok 😂😂 öğlen 12.10 da kızım doğdu. Öncesinde yalancı sancılarım olmadı, karnım düşmedi, nişanım gelmedi, suyumu bile doktor patlattı doğumhanede. 38+2 de doğurdum jet hızıyla 😀😀