39+4den selam ilk bebiş kızım olacak inşallah bi gün sancım oluyor bi gün olmuyor çok sıcak çok yoruldum ne su ne nişan ne ağrı tık yok var mı taktikleriniz bi de merak ediyorum böyle hiç belirtisi olmayan ama pat diye bi anda doğuran var mı 🥳 allahım nasip et hahahd