Doğurunca daha da kötü 😅
Kimse yoksa teksen ben gibi uyuduğu zamanlar ya ev işi yapacaksın yada benim gibi kendine vakit ayıracaksın 😭
Yemek yapmak ev işi yapmak çok kolaymış
Yenidoğan fasülye bebek her saniye emmek istiyor 🤦🏽♀️
Ve asla hayır diyemiyorsun 🤱🏽 her zaman böyle oluyoruz