miavega Kubrabsyg yürüyorum ben de canım. Çatı kemiklerim o kadar ağrıyor ki merdivene gözüm yemedi şu an 🥺 ama hastaneye geçme vakti gelince mutlaka merdiveni kullanacağım son bir güçle 💖 tavaiyen için teşekkür ederim
Kubrabsyg miavega secde pozisyonu dene en azından 😌 ama ne kadar merdiven çıkarsan sana o kadar iyi doğumu sancını kolaylaştıracak özellikle sancı anında çık 😌 sağlıklı bebiiin olsun inşallah sende bir avaz da kurtar inşaallaahh
miavega 5sezeryanim doktoruma bu konuda güveniyorum yA gereksiz yere suni sancı vermez. İnşallah kendi sancım olur da onunla doğum yaparım canım. Çok teşekkür ederim tavsiye için 💖💖💖
miavega Kubrabsyg evet sancılarım gelince merdiveni mutlaka çıkacağım. Şu an sancım yok 🥲 secde ve çömelmeyi de yapıyorum ara ara 💖 inşallah canımmm Allah herkese bu yolda kolaylık nasip etsin 🤲🏻