Kızlar merhaba,
Gece 2 saat kadar adet sancım oldu. Sonra geçti. Geceden beridir de büyük tuvaletimi yapıyorum her tuvalete gittiğimde. Doktora gittim alttan muayene etti. Rahim ağzı çok yumuşamış ama açılma yokmuş, tahminim yarın gelebilir bebiş dedi. Çok heyecanlıyım ilk doğumum, normal istiyorum ama çok da korkuyorum 😔 yarın sabah 10 da tekrar muayeneye çağırdı.
Dua edin kolay bir doğumum olsun, sağlıkla kızıma kavuşayım 🤲🏻