Slndnz Doktorlar mesela 32+3te 32 haftalık göstererek veriyor o zaman 37+3de çıkar zaten çalışabilir raporunu kaçta almış o önemli yoksa kağıtta 32 37 yazılıyor ben 31+6da çalışabilir aldım doktorum 32 hafta olarak yazdı iznede 36+6 çıktım ama kağıtta 37 hafta yazıyor ölçümleri ona göre giriyor