CansuErenDurmaz 37+2,3,4,5,6 ‘da doğum raporu alınabiliyor mu? Yoksa illa 37’de mi almak gerekiyor çalışamaz raporunu?
fatmanurkantar CansuErenDurmaz çalışabilir raporunu ne zaman aldıysanız çalışamaz raporunu ona göre alabilirsiniz mesela 32+3de ise 37+3de izne ayrılabilirsiniz çünkü tam 5 hafta uzatabilirsiniz
NurayErguden CansuErenDurmaz geçen kontrole gittiğimde bi bayanda gelmişti 32 haftada çalışabilir almış 35 haftasında çalışamaz raporu almak için gelmişti yani illa 37 belkiceksiniz diye birşey yokmuş
SeherNilgnBakrc CansuErenDurmaz 37yi geçtiği an geçte alsan 37den başlamış sayılıyorsun diye biliyorum bir arkadaşıma öyle olmuştu sanki yani fazla çalıştığı rapordan düşmedi sen 170 ara sor en iyisi
AnlatmayaGerekYok Cnmltm benim 32+0 carsamba gunune geliyor o zaman ne yapmam lazim buyuk ihtimalle 32de ayrilicam bende
CansuErenDurmaz NurayErguden şimdi şöyle birşey var maaşımı 31 ocakta alıyorum ama 29 ocakta 37 hafta oluyorum bende günümü tamamlayayım tam maaş alim istiyorum fakat 37+2 oluyorum 31’inde bu zamanda rapor yazılabilir mi?
NurayErguden CansuErenDurmaz 30 çalış ayın 31nde rapor için doktora git zaten maaşlar 30 gün üzerinden hesaplanıyor sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama 170 arayıp sorun yinede
Ceyy CansuErenDurmaz yok bahsettiğim o değil doğum öncesi olan 8 haftayı kullanmama rağmen bebek hala doğmadıysa doğum sonrası olan 8 haftadan mı eksiliyor?
AnlatmayaGerekYok Ceyy evet ister 32 ister 37 ayrildiginiz an 16 hafta ucretli izniniz var bebek ne zaman gelirse artik. Yani bebegin dogumuyla 16 haftalik izniniz baslamiyor siz izne ciktiginizda basliyor
AnlatmayaGerekYok Ceyy benimde yol problemim var ev is arasi 2 saatten fazla sürüyor 😐 32de ayrilicam büyük ihtimal
Slndnz Ceyy tahmini Doğum tarihini aşarsa bebeğin doğumu, miadı aşmış doğum olarak değerlendiriliyor ve bebeğin doğduğu güne kadar geçen gün sayısı doğum sonrasına ekleniyor.
CansuErenDurmaz SeherNilgnBakrc zaten beni atıyorum 1 şubatta 37 hafta olarak gösterse sorun yok bu yapılabiliyor mu acaba ? Amaç 31 ocağı tam çalışıp maaşı tam almak ve son üç ayın maaş ortalaması üzerinden alınacak ya ocak ayı girsin
NurayErguden CansuErenDurmaz CansuErenDurmaz en açıklayıcı cevabı sana 170 verir canım ara bi danış yanlış birşey söylemeyelim
Kubrarecep AnlatmayaGerekYok valla en iyisini yaparsınız ben 32 de çalışabilir raporu aldım sonra hemen yıllık iznimi kullandım 34 haftalık oldum perşembe günü işe başlamam lazım ama nasıl gideceğimi bilmiyorum ağırlaştım çünkü hiç zorlamayın kendinizi Doğum sonrası bir şekil yaparsınız artık