Hamileliğin 3. Ayındayım vücudum ağırıyor hastalanacak gibiyim kelle paça yaptım eşime canım aşırı istedi kelle paçayı kurbandan ayırtıp çok fazla kaynatarak pişirmiştik sonra dondurmuştuk şimdi dondurucudan alır almaz pişirdim tekrar 1 kase kadar içsem bebeğe bir zararı olur mu acaba hamilelikte kelle paça içen var mı aramızda💕