HilallAmac bende yaptırdım hatta buraya post açmıştım sormuştum herkes beni rahatlattı sağolsun ama benim için hiç kolay geçmedi. Size tek tavsiyem olabildiğince erken saatte yaptırın. Benim şeker yüklemem 10.25 te başladı 75 mg limon aromalı içtim limondan haz etmediğim için tadı bana kötü geldi ama koklamadan bir dikişte için. 3 kan vermede de sonrasında bayıldım hatta 2.verişimde hastaneden çikinca asfalta düştüm bayıldım. Çünkü çok açtım bir önceki gün 5 gibi yemiştim son yemeğimi bünyem zayıf düştü. Yapacağınız günün akşamı saat 22-23 gibi bişeyler yiyin gece 12 den sonra aç kalın tansiyonunuz düşmesin. Dediğim gibi ben tamamen açlıktan dolayı yaşadım bu sorunu yoksa şeker yüklemesi o kadar zor bir işlem değil benden toplamda 3 kere kan alındı