Son 44 🥹 ilk gebeliğim. Geçen hafta nst ye girdim sancı falan çıkmadı. Gebeliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var. 20. Haftada geçmişti şimdi yine çıktı. Doktor tek kullanımlık toz antibiyotik verdi tabi ben 1 saatte bir tuvalete gittiğim için mesanemde ilaç yeteri kadar kalamadı ve etki etmedi. Yarın yine gideceğim normal kapsül veya hap formunda isteyeceğim antibiyotik. 3 günlük falan kullanılıyormuş. Aranızda benim gibi son haftalarda idrar yolu enfeksiyonu geçiren var mı?