Adetim dört gün gecikti benim erken gebelik testinde çok silik çıkıyor 5 ağustosta kan verdim değer 5 çıktı 8 Ağustosta birdaha verdim 15 çıktı doktor sınırda dedi hcg yavaş yükseliyor dedi umarım kimyasal gebelik değildir aranızda var mı böyle durum yaşayan yükselir mi acaba