isimsiz19 lilyum_ Yaa maşallah çok mutlu oldum şöyle yapabilirsin kan ver değerini öğren 2 hafta sonra da hastaneye gidersin öylesi daha mantıklı
Buseemm BilgecyLn ben gecikmenin ikinci günü bu testi yaptim iki kere pik cikti gebelik testi uatim pozitifti 🤲 su an 7 +6yiz
Grimsi BilgecyLn benim ilk gebeliğimde adetime 3 gün kala yaptığım erken gebelik testi negatif çıkmıştı adetim 2 gün geçince yaptığım kaset test pozitif çıkmıştı 😊
Nergisim09 Dilekulgtt yanıltmaz canım bnde dün yaptım hiç birşey çıkmadı aynı testle yaptım bnde çatlama üzerinden 7 gün geçmişti gerçi
Yes_mom0 Dilekulgtt aynıyim gelen giden yok çok şükür belirtiler fazlalaştı göğüsler şişti bel ağrısı var mide bulantısı eklendi kabızlık devam ediyor