A_4 Bende 7+3 bel ağrısı var ama ona bir şekilde katlanıyorum mide bulantısı beni öldürüyor hap içiyorum ama illa ki tam anlamıyla geçmiyor ağzımda acı bi tat oluyor suyu bile zor içiyorum
Beybyi A_4 ben de öyleyim mide bulantısı mide ekşimesi iştahsızlık var herşey kokuyor hem de öyle böyle değil ama kola iyi geliyormuş denedim iyi geldi biraz
Beybyi Baby-ES 5 ten sonrası kötü ya mide bulantısı başladı midem ekşiyor iştahım kesilse kötü yani gittikçe yoğunlaşıyor 🫠
Busraltn Nergisim09 bugün sabah 7bucukta kan verdim merakımdan sırf. Pazar günü öğlen 3de verdiğimde 2.100dü bugün sabah7de verdiğim kan 5860 çıktı nasıl? 2de randevum var
Busraltn Nergisim09 inşallah canımm çok heyecanlıyım gerçekten öğlen randevum bakalım haber vereceğimmm😍
Busraltn Nergisim09 ayyy canımmm evet keseyi gördük doktor söyler söylemez ağlayıverdim çok şükür rabbime,2 hafta sonra aç gel dedi kan ve kalp atışı için çağırdı bakalım🙏🏼🥹
Bir_nazenin01 Benim 4+1 aynı kasık ve belim ağrıyor dün gittik vajinal bakıldı kese göründü minnacık doktorum normal dedi korkma canım
Busraltn Nergisim09 amin canım teşekkür ederim rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah💘🙏🏼