Mrl-1gvn sımdı sole detaylı anlatyım anlamanız ıcın benim son adet tarıhım 18 hazıran 16 temuzda olmam gerektı. 2 gün gectı ıkı tane kaset test yaptım ard arda. İkısıde net pozitif cıktı hemen kan verdım beta 175 cıktı 2 gün sonra 408 cıktı 3 gün sonra 2344 cıktı 1 agustosta 8144 cıktı en son dün verdım yanı 6 agustostta. Beta aynı gün bırtanesı 90712 saat arayla bı dıgerı 9945 cıktı. Doktor karında kese gormedı. Attan baktı gordu kese cok kucuk 3 mm cıktı son regl tarıgne göre 7 haftalık olması gerektı ama böle oldu acaba gec donlememı yoksa saglıksızmı