Rumeysa_01 var mı sizce kızlar şimdi yaptım 1 dakika içerisinde belirdi çizgi artımed kaset testle.yaptim.adetime 3 gün var
Mrl-1gvn Rumeysa_01 adetiniz gecikmiş mıydı çok hafif silik bir çizgi var gibi bence gidip en sağlıklısı kan vermek testler yanıltıyor
Selcanmeral Rumeysa_01 1 dakika içerisinde olduysa vardır canım hayırlı uğurlu olsun şimdiden . Tabi kan testi daha garanti olucaktır. Ben 2 gebeliğimde de silik çizgiyle hamile olduğumu öğrendim adetime 1 hafta falan vardı😊
Mrl-1gvn Rumeysa_01 Hayırlısı olsun inşallah vardır adet gününüze yakın veya gününüz geçince kan verin öyle daha net sonuç alırsınız çünkü bu kaset testler çok yanıltıcı olabiliyo yani siz bilirsiniz yinede
Rumeysa_01 Mrl-1gvn dün de 2 tane freely marka erken gebelik testi yaptım onlar da silik çıkmıştı hayırlısı olsun inşallah
Eslem34 Rumeysa_01 canım bende 2 gün kala bundan daha silik bi şekildeyken öğrendim ilk 20 dkka içinde çıktıysa vardır
Basak Rumeysa_01 canım önce kana sonra idrara geçiyor zaten hormon. Sen direkt git kan ver bence silik çizgide görmüşsün işte :)
zgeDenizKaramanAtmaca Rumeysa_01 var gibiii :) hemen kan verinnnn benm adetime gün kala verdim 199 çıkmıştı :)