br2023 10 gün önce 80 lerde aralıklı olarak 3 tane falan sancım vardı ama 37 leri girmeden doğum yapmak istemedim hareketlerimi azalttım bugün gittim 20 lerde bile sancı yok 🤣🤣🤣 artık doğum hareketlerine baslicam ilk doğumum oldugu için erken dogurmaktan korktum ben 🤣🤣🤣 ama öyle bişi değilmiş o anlamış oldum sancılarım yalancı olduğundan öyle pat diye gelmiyormus