Ftmnr765 Bugün 13. Haftaya girdik haftaya salı kontrolüm var devlet hastanesine gidiyorum sizce cinsiyet belli olur mu 13+6 oluyor.
mmedinestlms Ftmnr765 ilk gebeliğimde 13+3 öğrenmiştim özel hastanede devlete sorduğumda daha belli olmaz diye umursamadı
fairytale_ Ftmnr765 devlet hastanesi söylemiyor canım 18. Haftadan sonra söyluyorlar ozellerde bebegin pozisyonu uygunsa diyor erkenden ben ozele gidiyorum 19. Haftama giricem yarın ama hala öğrenemedik😃agustosun 14 renkli ultrasonu bekliyoruz
Seher05_ Ftmnr765 ben hatta bugün bana verilen testleri yaptırmak için devlete gittim 13 haftalık oldum dediki cinsiyeti söylemek için erken ama geçen hafta özel tahminde bulundu
fairytale_ Ronyainan 04.08.2001 23 yasindayim son adet tarihim 27 mart ama nisan ayinda hamile kaldim
Alpmom__ Ftmnr765 devlet 16. Haftaya kadar bekliyor diye biliyorum . Biz özelde 11. Haftada öğrendik ama bebişe ve pozisyonuna da bağlı tabikii
Alyask Ftmnr765 devlet 16 20 arası söylüyor dıye biliyorum ben oğlumu 12 de ogrendım özelde sonra devlete gitmiştim azarladı beni daha küçük dıye 😂🤷🏼♀️
fasulye_35 Ftmnr765 bende 13 haftalığım devlet malesef hiç dinlemeden daha küçük diyip geçiyor bende 15 ine randevu aldım nasipse özelde öğrenicem yarın 2 li tarama testim var ama devlette söyliceğini sanmıyorum 😂
fasulye_35 Ftmnr765 hayır sadece cinsiyet değil kese altında kanamam var düşük riski var o yüzden güvendiğim bir doktor var özelde ona görünmek istedim
Ayshe-h Ftmnr765 ya ben 3 kızımi sa devlette ikili tarama testinde 11 14 haftalikken net bir şekilde öğrendim. Bu bebeğim de yine devletiyiz.13 haftada bir doktor erkek 15 haftada kıza benzettiler 18 oldu bebeğim daha gitmedim bilmiyorum ne