Tomucuk12 ilk ölçümde mesanede idrar yoktu canım, detaylı uzun sürecek diye ona dikkat etmiştim, ertesi gün gittiğimde bi tık idrara sıkışık gittim, ozaman doğru ölçüm oluyor dediler, ondan sonra hoca ıkın bi çocuğu it ölçü alayım dedi, o şekilde ölçtü umarım bu son yapılan doğru olandır, yoksa 33mm denilince korktum