Yeni annişler bebisleriniz hayırlı ömürlü olsun inşallah 🤲🏻 bebekler gaz için mutlaka her beslenme sonrası gazı çıkarın uyanmiyor diye bırakmayın benim oğlum da asla uyanmadı canını yakacak kadar sıkardim burnunu ilk oğlum kan şekeri düştüğü için 3 gün kuvezde kaldı sarılık için bol bol bekleyin meme de sizin kokunuzu alsın süt gelecektir süreç zor ama güzellikleri varlıkları dünyaya bedel 🤲🏻😘🤗 sabırlı olun biz 2.5 aylık olduk bile Zaman su gibi geçiriyor her anının tadını çıkarın düşünün bir daha bebeğiniz yeni doğan dönemin de olacak mı