Adsizbiri Bebeğimin kilosu geriden geliyor 36 haftalık oldum haftaya almak istiyor geçen hafta 2kilo 50 grm di yarin gidicem ne kadar oldu merak ediyorum ama merakım su 37 haftada doğan bebekler kuveze giriyor mu 2.300 yada 2500 doğsa duruma göre mi kuveze alınıyor yada haftası küçük diye alirlarmi
Sema3425 Adsizbiri girmez ama şöyle durum bar bebeğin solunumu önemli olan canım bebeğin durumuna göre
Leylaaa_46 Adsizbiri kilo çok önemli değil kızım 2600 gr doğdu 38 haftada . Ciğerleri gelişmiş olması nefesi rahat alması önemli olan
Yasminnnnn Adsizbiri Bebeğin solunumu önemli canım 40 hafta doğup kuveze girende var 35-36 hafta doğup kuveze girmeyen bebekde var 37 hafta erken bir hafta değil sonuçta inşallah bir sıkıntı olmaz benim de gebeliğim riskli olduğu için 37 de doğum olacak inşallah sağlıkla kucağımıza aliriz
Merryy Adsizbiri oğlum 37+6 da doğdu 3 kilo civarında bekliyorduk 2620 doğdu kuvözde kalmadı ertesi gün çıktık hastaneden kilo ile alakalı değil ama solunum sıkıntısı vs. Olursa alıyorlar diye biliyorum
Adsizbiri Leylaaa_46 38 dedilde 37 alırım dışarda kilo alsın dedi ama 2500 altı kuveze girer falan dediler bende merak ettim
Srfe01 Adsizbiri canım bebeğim 38 haftada 4200.dogdu kuvoze girdi kanda enfeksiyon çıktı mesela bu bebeğin durumu ile alakalı 37 hafta prematüre değil
Adsizbiri Yasminnnnn ayy inşaallah gelmesini deli gibi istiyorum ama erken olunca da kafamda birsuru soru işareti oldu Allah’ım sagliklica gelsinler kucağımıza alıp çıkalım hastaneden.🤲🐣sizin neden erken alinicak
Adsizbiri Merryy ayy sağlıkla büyüt maşallah.💜hem kilo az hem erken olunca merak ettim insaalah sağlıkla doğar benim miniğim de 🤲
Yasminnnnn Adsizbiri Ben ilk hamileligimde gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için doktorum riske atmak istemiyor canım hatta bana 35 haftada ciğer geliştiricide yaptırdı her ihtimale karşı
Merryy Adsizbiri inşallah canım dediğim gibi kilo ile sıkıntı olmaz ama nefes darlığı falan olursa anca olur rabbim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🌺
maman-es 37+3de doğdu 3.5kg çok şükür kuveze girmedi, inşallah sizde sağlıkla kavuşun, hiç gerek kalmasın 🌸
Adsizbiri Srfe01 maşallah güzel doğmuş ama rabbim dileyince kilo da fark etmiyor .konuştuğum kişiler hafta az birde kilo düşük olunca kuveze girer dediler baya gözüm korkmuştu insan ister istemez acaba diyor endişelenmeye başlıyor bende deneyimli annelere sormak istedim
Melegimolsun Adsizbiri 2 hafta önce arkadaşım bir anda 37 haftalık doğum yaptı bebek 3300 kg di buna rağmen 1 hafta kaldı bebek anne sütünü de mamayı da kabul etmedi dualarim seninle. İnşallah girmez bende iki tane erken doğum yaptım küvez çok zor şuan 3. Gebelik inşallah bunda yaşamayız. Ciğer gelsitirici yapması lazımdı madem planlı olacak yaptı mı?
Adsizbiri Melegimolsun ayy Allah razı olsun 🥰 çok teşekkür ederim insaalah.hayir yapmadı devlete gidiyorum sadece 37 de alırım dedi bu hafta belli olucak gün veririm dedi yarın gidicem bakalım ne diyecek merak ediyorum benimde üçüncü iki kızımda hiç yaşamadım bu baya farklı geliyor 🙈😁Allah’ım sizinde çok güzel ve sagliklica gelsin dünyaya inşaallah 🤲
Lara_07 Adsizbiri doktor 37 haftadan sonra erken doğum olmuyor demişti yani normal şekilde kabul ediliyormuş kilosu önemli değil. 37 den önce olursa erken doğum ve yenidoğan yoğun bakımında olması gerekiyormuş özele gidiyorum orada yokmuş sadece devlette var oraya alınır dedi.
Adsizbiri Lara_07 kaç haftalık siniz şuan insaalah erken gelmez zamanında gelsin sağlıkla gelsin hiç gerek kalmasın insaalah 🥰 benim beklentim büyük bebek değil zaten ama cevremdekiler 37 kesin kuveze girer kilo küçük olunca devlet alıyor falan deyince dedim yazayım
Melegimolsun Adsizbiri amin amin inşallah.🥰 Bir sorun isterseniz video geliştirici yapacak mısınız diye
Adsizbiri Merveee1 maşallah sağlıkla büyüt inşaallah canım 🧡 aminnn insaalah tek duam sağlıkla gelsin kucağıma alıp çıkayım🤲
Adsizbiri Melegimolsun yarın kafamdaki soru işaretlerini sorayım insâallah ama devlet hastanesindeki doktorlar biraz köpek ya sadece sonuç var sana anlatmıyor