Annesinin1tanesi Elvann123 Kızımla dışarıda bol bol vakit geçiriyorum genelde avm ye gideriz hergün akşam park rutinimiz var mesla. Ağırlaşmadm için rahatlıkla dolaşabiliyorm.
Hamdiyevural Elvann123 yok be 37 den sonrasi erken dogum sayilmiyor hata keske 38 de dogursam diyorum tabi saglikli olsun oyle doguram