annembebegim Sab16 Allah gönlünüzdekini nasip etsin inşallah 🌺 benim bebeğin nubu da düz sizinki gibi ve doktorum kıza benzetti ama ben de bir sonraki kontrolde öğreneceğim gönlümden geçen de kız inşallah nasip olur 🤲🏻🥰🌸
Sab16 annembebegim öncelikle hepimiz için rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲 sonra da gonlumuzden geçeni nasip etsin 🥰❤️
Sab16 Nur0907 ben şuan son adete göre 12+3 oldum ama tahminimce 13 haftaliga ulaşmıştır haftaya salı günü kontrolümüz var nasıl zaman geçer bilmiyorum ya bı an önce netlessin biseyler alayım istiyorum 🥰❤️
Sab16 Nur0907 çok heycanli bir bekleyis benim bir de dış gebelik geçmişim var suan mucize gibi bişi 🥰❤️
EzgiOnurylmz EzgiOnurylmz doktorumuz 11. Haftada tahmin olarak kız dedi sonra erkek dedi sizlerin tahmini nedir? 🥹
Veyselaylina https://mutluresim.com/images/2024/08/06/z8kpeE.jpeg. Bana da tahminde bulunur musunuz hanımlar:)