Simsiyahh yaa rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim de ilk cinsiyet çok önemli değil tabi bende ilk hareketlerini gördüğüm de erkek bu dedim ama son doktora gideceğim gün sabaha karşı rüyam da doğum yapmışım cinsiyet nedir diyorum kız bebek diyorlar ve sabahı da doktorum %65-70 ihtimalle kız dedi 🥰❤️