Dlrdilara Sydaglsen oda olarak bir beşik bir de gardrop almayı düşünüyorum sadece. Bu ikisini alabilirim ilk önce ☺️kıyafetleri de aldıkça içine koyarım
Dlrdilara bebeklerimveben_ evet ben bu zamana kadar bekledim ama artık yavaş yavaş başlasam iyi olacak herhalde ☺️
Rabiamina Cinsiyetini öğrenmeden beşik, otomatik ana kucağı, bebek arabasını aldık. Sonra genel ihtiyaçları aldım. En sona kıyafetleri bıraktım aileler de alır diye kıyafeti sona bırakmak daha mantıklı oldu.
Lara_07 Dlrdilara bende 3. Aydan sonra başlamıştım ebebek hiç bilmiyordum yüzde %40 lara varan indirim vardı şubatta Kasım efsane cumalarda da oluyor bir liste yapabilirsiniz ara ara takip edip indirimden alın bebek arabası yatak vs büyük parçalardan başlamıştım dolapta ithal bebek arabası getirenler var ordan aldım hepsini farklı yerlerden aldım Amazon prime da çok avantajlı ürünler oluyor. Alıp kafadan silin sonra hep akılda kalıyor
Newmom1234 Dlrdilara ben ilk önce elektronik eşyalardan başlamıştım kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama erkendi. Ateş ölçer oda termometresi buhar makinesi burun açma aleti gibi şeyler aldım ilk olarak
asel_asl Dlrdilara ben 26. Haftada başladım alışverişe . Önce büyüklerden başlamanı tavsiye ederim indirim kovala bence. Ben bebek arabası ve park yatağı 5 bine aldım toplam. arabası jöle marka park beşik Pierre cardin . çünkü sıkı indirim kovalarım 🤣 küçükler kolay bi günlük iş .
Ecekrk Dlrdilara ben bir şifonyer aldım onun haricinde park yatak hediye geldi bebek arabası puseti hediye geldi sonra elektrikli anakucağı, fisher price in dönencesi yürüme arkadaşı filan letgodan ikinci el aldım yani maddi olarak sıfırlarını alabilecek durumdaydım bunların hatta çilekten oda alıcaktık en başta ama sonra düşününce çoğu şeyi 3-5 ay kullanacak sonra çöp park yatağı ve şifonyeri 2 yaşına kadar kullansa sonra onunda karakterine uygun bir oda yaparım dedim kimi bebek elektrikli ana kucaklarını hiç sevmiyor bile boşu boşuna dünya para veriliyor letgodan bakabilirsiniz yatağa bile yatak derken karşılaşınca yani direk yatağı almak biraz pis geldi bana sonuçta sıfır aldığınızı da temizliyeceksiniz ikinci eli de. önceliği neye verdiğiniz önemli