Dlrdilara ilk olumsuz tecrübem benim de vardı . Hatırlamamaya çalışıyorum . Cinsiyeti öğrendikten sonra da başladım. Kıyafet almıyorum şuan çünkü anneannesi alıyor . Bende çorap, müslin, battaniye , ayakkabı , gibi şeylerini almaya başladım . Çünkü çok pahalılar. Sonra ki haftalara kalırsa hangisini alacağımızı şaşıp maddi olarak da zorlanabiliriz diye düşünüyorum