Meka Bende dun gittim 21 haftalik 424 g dedi bende kilo almak isterdim ama cok kilolu olunca da normal dogum yapmak cok zor oliyor ama olsun 😊
Sonay Esmerhatun66 o zaman da senşn için zor olcak eğer istiyorsan kilolu olmazlarını bol ceviz muz balık kaşar peyniri ye ☺ Hayırlısı olsun cnm maşallah kuzulara
zeynepikramom 36haftalik bizde 3000 kiloyuz suanda 50 cm di enson zaten kontrollerimiz sıklaştı suyumuz %50 olmus bu hafta sonu nst ye gricez insallah saglikli olsunlarda baska bisey istemem ikinci kizimi bekliyorum bu arada
Ozlemr Deletedmom_879 bana da doktor o kadar küçükken gram söylemiyordu ilk 15-16 hafta arasında söylemişti 155 gramdı onu hatırlıyorum
Zeze03 Benim gelişimi iki hafta önden gidiyormuş adetime göre 20. Haftadayım dün ayrıntılı ultrasona girdim 25 cm 470 gr olmuş önden gitmesi normal mi acaba doktor normal diyor su an için