Bende kol ağrısı çok hafif oldu ama yoğun şekilde yorgunluk kas ağrısı yaptı. 1 gün boyunca sürdü. Ama kişiden kişiye fark ediyor. Kimisi hiç anlamıyor bile ne olduğunu. Benim gebeliğimde Zor geçtiği için bayağı hassas atlattım ama yine de korkulacak bir şey değil ☺️