Oztrkhtc merhaba gidince sordum 2. Dozu vurulmam gerekir mi illaki diye. İlk aşıda çektiğin acı boşa gider, ikinci hatırlatma dozu önemli dedi. 6 ay sonra 3. Dozu vurulursan 5 sene vurulmana gerek kalmaz dedi. 2 doz 3 sene koruma sağlıyormuş. Haber vereyim dedim☺️