Sevgicoskun Geçen salı gittiğimde biraz sancı çıktı ilk defa alttan baktı doktor normalde doğum zamanı bakıyoruz demişti. Biraz sancı ve şikayetlerime göre baktı 1 parmaklık açıklık oluşmuş, rahim yumuşamış dedi de şimdi açılma olmuş mudur bilmiyorum