iyi günler herkese,36+3 günlük ama bebek 1 hafta önden gidiyor.2 gündür sırayla kasıklarımda ağrı,vajina kemiklerimde bir tuhaflık seziyorum.Böyle yürüyemiyorum bile bacak aram ayrılacak gibi bir şey.Belden gelen ağrım yok yalancı sancılar mı bunlar yoksa bebek aşağı mı iniyor anlayamıyorum bir türlü ilk çocuk olduğu için.Randevuma da var daha uzanıyorum sadece