gktgmom ben de 34. Haftama gireceğim, daha hiçbirşeyi hazırlayamadım, sadece sürekli alma aşamasındayım, al,al,al yani. Dolabını ve odasını kurduracağım bu hafta, ondan sonra yıkama ütüleme yerleştirme ve hastane çantası yaparım artık. 😁 En azından oyalanırken vakit geçer.