Ekbbek emirtimr1 valla ben de çok isterim aynı gün doğmuş olmayı ama haftası biraz erken diye korkutuyor beni. Kilosu filan önde gidiyor haftasına göre ama her şey takdiri ilahi 🥰 sağlıklı, kolaylıkla kavuşuruz inşallah 🥰
emirtimr1 Ekbbek kul plan yaparken kader gülermiş zamanın ne getireceğini bilemeyiz 😂🥰 hayırlsı olsun hakkınızda sağlıklı olsunlar iyi olsunlar hiç önemli değil gerisi
Tugce9334 nur-can621 ben yay eşim ve oğlum akrep. İki akreple evde kafayı yiyorum ikiside inat kinci dedigim dedik. Birbirlerini boğcaklar fırsat bulsalar 😂😂
Nazgrr RedFlower asıl koç burcu oğluna aman aman 🤭 Çok sinirli oluyorlar . Yengeçler çok iyi ya neden öyle diyorlar hep evde vakit geçirmek isterler aileye düşkünlerdir
elif475475 nur-can621 ben teraziyim eşim yengeç. Yengeç yaz ortası diye oğlumu teraziye göre ayarladık o benim doğum günümden bir gün sonra doğdu nasip oldu. Ama bu ikinci çocuğu da terazi yapmaya çalıştık asla tutmadı. 5 ay sonra tuttu. Oğlak olmasın diye o ay korunmasız ilişki bile denemedik. Sonraki ay da Kova olacak nasip olursa. Ama daha cinsiyeti belli değil 😁
elif475475 _ozlmm benim oğlum da terazi ama aşırı kolay ikna olur, çok mutludur, kendine has bir havası vardır, cidden hemen girdiği yerde erkek çocuk sevmeyeni bile tavlar. Asla da inatcı değildir. Sizinki akrep olmuş bence 😅
_ozlmm elif475475 Hadi ya bizimki asla ikna olmuyor olsa bile sadece o anlık tekrar aklına gelince bir daha yok yani ikna olma gibi bir şeyi 😂
hepoyleolurzaten__ elif475475 😂 Ne sen sor ne ben söyleyeyim İlgi odağı olmayı çok seviyor bütün ilgiler onun üstünde olsun istiyor sıkıntıya asla gelemez aşırı keyifci ve keşif etmeyi çok seviyorlar hayal güçleri çok geniş daha bir sürü şey
elif475475 RedFlower benim eşim ve bir sürü arkadaşım yengeç. Bence insanlık olarak gayet iyi bir insanlar. Hele erkekleri aşırı evine ailesine düşkün oluyor. Yani eşim de arkadaşı da evine bağlıdır. İnsanlık olarak nereye gitse herkesi de kendine bağlar ben hep diyorum yengeçlerde şeytan tüyü var 😁
elif475475 hepoyleolurzaten__ ay ben de öyleyim aslında ilgi severim ama bakalım çocuk hali nasıl olacak 😅
Betul_ela0 nur-can621 balık 🐟 terazi ⚖️ balık burcu kızım çok ağlıyor herşeye ağlıyor yataktan kalkar kalmaz günümüz ağlamakla geçiyor terazi kızım maşallah çok akıllıdır girişkendir sadece herşeyde meraklıdır çok soru sorar çok konuşur bunaltır insanı çok merhametlidir kurucudur kendisi her zaman dahil olsa bile tekrar planlar