emirtimr1 nur-can621 oğlumla doğum günlerimiz aynı olacak 12 agustos 🥹🥰 annesi gibi aslan burcu olacak 😅
Adensmom8 nur-can621 ikisi de başak maalesef 😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️ben teraziyim kızım terazi oğlumun aslan yada boğa olmasını isterdim
RedFlower nur-can621 yengeç burcu çocuğun nasıl benim yeni doğanımda yengeç aman aman diyo herkes nesi varsa 🙄kızım boğa diğer oğlumda koç
minik_kurabiyeee nur-can621 kızım balık burcu daha 5 buçuk aylık ama bakalım büyüdüğünde nasıl olacak 😂🤴🏻
Ekbbek emirtimr1 benim de doğum günüm 12 ağustos. Oğlum da 12 ağustosta 36+3 olacak doğar mı bilmem 😀
nur-can621 RedFlower yengeçler fazla duygusal ve alıngan oluyorlar eşim balık Burcu ikisi birbirini anlar artık 😀
Nazgrr RedFlower asıl koç burcu oğluna aman aman 🤭 Çok sinirli oluyorlar . Yengeçler çok iyi ya neden öyle diyorlar hep evde vakit geçirmek isterler aileye düşkünlerdir
elif475475 RedFlower benim eşim ve bir sürü arkadaşım yengeç. Bence insanlık olarak gayet iyi bir insanlar. Hele erkekleri aşırı evine ailesine düşkün oluyor. Yani eşim de arkadaşı da evine bağlıdır. İnsanlık olarak nereye gitse herkesi de kendine bağlar ben hep diyorum yengeçlerde şeytan tüyü var 😁
Akkdkxjdndbn Hanımlar aslan burcu çocuğunuz nasıl acaba? Hangi huyundan şikayetçi yada memnunsunuz? Aslan burcu oğlum olacak ama çok inatçı oluyor diyor çevrem
nur-can621 Akkdkxjdndbn lider ruhlu oluyor o yönü çok hoşuma gidiyor oğlumun oyun oynarken okulda fark ediyorum kıskanç olması zorluyor sadece
Elaydaaaa nur-can621 Benim burcum terazi Büyük kızımın boğa küçük kızımın yay bu da erkek şu an 36+2 ama doktorun söylediğine göre 37+3 haftalık bebek ne zaman gelir bilmiyorum aslan borcu olmasını istiyorum
hepoyleolurzaten__ nur-can621 Ben yengeç Eşim aslan 1 numaralı oğlum kova 2 numara balık 3 numara balık İkizlere hamileyim aslan olucaklar 😀
Ekbbek emirtimr1 valla ben de çok isterim aynı gün doğmuş olmayı ama haftası biraz erken diye korkutuyor beni. Kilosu filan önde gidiyor haftasına göre ama her şey takdiri ilahi 🥰 sağlıklı, kolaylıkla kavuşuruz inşallah 🥰
_ozlmm nur-can621 Oğlum terazi 🙈 Aşırı inatçı dediğim dedik bir şeyi istiyorsa onu alana kadar bırakmıyor ve her konuda böyle yiyecek olsun oyuncak olsun aklınıza gelebilecek her şeye karşı böyle bu durum beni biraz zorluyor o an ikna etsem bile mutlaka yarım saat sonra falan yine o istediği şeyi dile getiriyor sonrasını tahmin edersiniz zaten olmayınca ağlama krizleri 🙈 En sevdiğim huyu temizliği çok seviyor bir şey döküldüğün de falan bezle hemen siliyor 😂 Elektrik süpürgesini görmesin içeriye kadar getiriyor süpürcem diye benle kavga ediyor resmen 😂 Birde çok değişken gülerken birden ağlıyor aynı şekilde ağlarken de birden gülüyor ve o arada modunu değiştirecek hiç bir şey olmuyor 😂
nur-can621 _ozlmm inat diyince ben yok dediysem yok dönüşü olmaz artık istediğimi mutlaka elde ederim duygusal değilimdir pek temizliği seviyorum ama düzen sıkıntı 😀
elif475475 _ozlmm benim oğlum da terazi ama aşırı kolay ikna olur, çok mutludur, kendine has bir havası vardır, cidden hemen girdiği yerde erkek çocuk sevmeyeni bile tavlar. Asla da inatcı değildir. Sizinki akrep olmuş bence 😅