Busssx eşim yay burcu ve özelliklerini taşıyor iyi olan huylarının yanıda kötü de var mesela çok dik başlı geri adım atmaz hiç bir konuda yerine göre çok vicdanlı yeri göre vicdansızın teki oluyor 😂 kafaya birşeyi takmayan herşeyi hallederiz modunda rahat bir insan ama iş konusunda çok çalıskan işinde oldukça başarılı hedef odaklı çalısmayıda çok seviyor . Ailesine çok düşkün onlar için kursun atar kursun yer 😂ve çok hiperaktif asla yerinde duramıyor kurt var sanki. Eş olarak ben memnunum kendisinden bazen gıcık olsamda oda çok normak zaten 😂