Sedadvc Ozgis1s Canım zaten son üç güne denk geldiği zaman da bir sonraki burcun ozelliklerinden alabiliyor. Bir astrologdan dinlemistim. Yani aslanı seçsen bile başak ağır basacaktir. ☺️
Ozgis1s merimiri aa bende överim kocamı çok yardımcı olur ev işine çok anlayışlıdır kişisel bakımına özen gösterir yine olsa yine onunla evlenirim AMA 😂 aynı koltuk için aynı mağazanın 5 şubesini gezdik biz evlenirken düşün öyle bi takıntı ve kararsızlık var ve ben kovayım gelemem daralırım 😂
Ozgis1s Cagla-2434 bende hep normal olcak ve başak olcak diye şartlanmıştım ama maalesef sezeryen olcak ve günü benim seçmem gerekiyor dediğin gibi tam 1 günle farkediyo😂 senin cinsiyet kız mı erkek mi çok değişiyor cinsiyet o yüzden ona göre düşün başak kadını ve başak erkeği çok farklıdır mesela 😂
Cagla-2434 Ozgis1s erkek olacak ins . ama Başak erkeği bir tane tanıdığım var oda annemden farksız abi sen kadın olmaliydin derdim eskiden . karısının yaptığı ise bile kendi istediği gibi değil diye kendi yapardı 🤣 özellikle ütü takintiliydi . Vallahi kendin seçmesi daha zor kendin ettin kendin buldun olacak biraz 🤣🤣🤣 aslan kadın erkek hiç fark etmez çok çekilmezler hepsi aynı 🤣
Sedadvc Ozgis1s Benim oğlumun da başak olma ihtimali var. Ya başak ya terazi olacak. Terazi olması için dua ediyorum ben. 😂
Seymalar Ozgis1s oğlum aslan burcu biraz lider ruhlu ve dediğim dedik tipli ama çok sakin çok uyumlu canım oğlum 😂🧡
yokusbebek Ozgis1s Yaa bizim de sonumuz böyle olcak sanırım 😁 Hem iki başak, hem babasıyla doğum günü aynı olabilir sezaryan tarihimizde gelirse eğer, hem de ultrasonda bile babasının aynısı 🤣 ben gariban kaldım 🤣
Ozgis1s yokusbebek hahaha neyse bende kıymetim bilinir en azından diye kendimi avutuyorum kedim de erkek benim evdeki tek dişi olarak hattımı devam ettircem 😂😂
Ozgis1s Cagla-2434 ay bi de başak biraz tutumlu oluyor ( cimri diyince kızıyo kocam) kızı erkeği aynı ama 😂 ay ne zor 2 burç arasında kaldım yaaaa😂😂
gizmolatapia Arkadasimin oglu aslan yaramazlik konusunda bir numara 😁 onun disinda akilli sosyal ve lider ozellikleri oluyor (kiz ama bu tanidigim da) ben aslan secerdim karizmatik bir burc bence genel olarak😄
Flanoz Hangi gün ameliyat? Benimki de başak olacak erken gelmezse. Eşim aslan aslanlar zordur. Narsist olma ihtimali yüksek burç. Başaklar da obsesif oluomuş napcaz bilmiyorum🤣
Cagla-2434 Ozgis1s bence gözünü kapat kağıttan seç devam et 🤣 her ikisi de aynı yola çıkıyor gibi hepimize sabırlar diliyorum