Melismelo 😂😂ben oğlum da aynı sizin gibi limonu doğrayıp doğrayıp deli gibi yiyordum erikler ekşi elmalar kirazlar turşular ne varsa 😂asla canım tatlı pasta çikolata çekmiyordu yemezdim dedim öyle şeyler doğru değilmiş bi arkadaşım da kızı oldu reçel kavanozu çikolata kavanozu tatlı ne varsa bitiyordu 😂hatta şekeri yüksek çıkıyordu diyet bile vermişti doktor tam tersi oldu