Bugün 21+3 haftalık olarak detaylıda sonunda cinsiyetini öğrendim🙈
Böyle şeylere inanmazdım aslında ama bende gercektende tuttu😅 kızımda ilk 5 ay ekşi yiyordum sürekli, düşünün limonu doğrayıp portakal gibi yiyordum 2-3 tane 😂
Şimdiki hamileliğimde malesef cok fazla cikolata ve tatlı yiyorum canım cok cekiyor inşallah şekerim cıkmaz🙄 ekşiyle hic aram yok ve cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim anlık bir şok tabi hic beklemiyorduk ☺️ yani bu söz bende tuttu başka kimde tuttu ?
Buraya bir kac defa tahmin icin atmışdım, erkek diyen olmuşdu ama genellikle bacak arası boş kız denilmişdi 🙈 bacak arasını gösterince doktor söylemeden anladım erkek olduğunu direk 100% dedi ama nedem şimdiye kadar göremedik onu anlamış değilim kızımı bile 16. Haftada öğrenmişdim