MiracAlpinveUmutunAnnesi Ebru_xy Amin çok teşekkur ederim hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım evet belli oluyor ❤️
BusrAsil2019 fatmakyn evet bir tane oğlum var farklı bir meyvenin de tadına bakmak istedim istemek hakkımdır diye. Buda erkek denince üzüldüm ve ağladım. Ama yapacak bir şey yok tabii ki. Sağlık olsun eli ayağı düzgün olsun
zeynep_88 BusrAsil2019 oooo benim iki oğlum var üçüncüye erkeğe benziyor dediler hiç üzülmedim ben karar vermedim sonuçta Allah en güzelini bilir
fatmakyn BusrAsil2019 Canım benim ya seni çok anlıyorum bende kızım vardı bide oğlan istedim herkes beni yadırgadı 😅
BusrAsil2019 zeynep_88 ya gerçekten mi. Ne güzel moral verdiniz Allah affetsin ben bugün çok ağladım 😢
snybzkrt BusrAsil2019 seninle aynı durumdayım canım bir oğlum var kızım olsun çok istiyorum bugün herkes erkeğe benzetti tabi herşey öncelikle sağlık Rabbim en iyisini bilir ama biraz üzüldüm yalan yok🙏😊
BusrAsil2019 snybzkrt ay ben adaklar adamıştım 🤦🏻♀️ Yani Allah’ın bildiğini kuldan mı saklayayım üzüldüm çok ağladım ama napalım düzelicez inşallah 😀 doktor haricinde kimseye inanma canım bana kız diyen çok oldu He kız al sana kız
BusrAsil2019 fatmakyn herkes kendinde olmayanı ister ve istemek günah değil ayıp değil sonucunda insan olarak üzülebilir sevinebilirsin yani boşver canım sen herşey gönlünce olsun 🌺