zeynep_88 BusrAsil2019 yani benim üçüncüye erkek dediler pek üzülmedim veren allah yapacak bişey yok sipariş üzere değil ki bu işler ☺
BusrAsil2019 fatmakyn evet bir tane oğlum var farklı bir meyvenin de tadına bakmak istedim istemek hakkımdır diye. Buda erkek denince üzüldüm ve ağladım. Ama yapacak bir şey yok tabii ki. Sağlık olsun eli ayağı düzgün olsun
Ebru_xy MiracAlpinveUmutunAnnesi böyle belli oluyor mu yaaa benmki 10+2 daha ama ne zaman belli olur Sağlıkla kucağınıxa alın inşallah 😍
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ebru_xy Amin çok teşekkur ederim hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım evet belli oluyor ❤️