Merhabalar bende birşey sorabilirmiyim 11 haftalık hamileyim ve doktorum kese bozukluğu olduğunu söyledi bu durumu yaşayanlar varmı
Ve özeldeki doktorum 19 Temmuz da kesenin çok güzel olduğunu söylemişti ondan bu yana değişirmi kese düşük olurmu acaba