Banada devlette ilk muayenede öyle dedi doktor yarın özele gidicem kalp atışı için 7+0 oluyorum bende doktor bebek büyüdükce yukarı çıkıyor demişti bana araştırdım burada da bu durumu yaşayanların çogunun düzelmiş sonra canım ama lekelenme hakkında birşey diyemem o konuda bilgim yok dikkat et kendine allaha emanet canım