yeni_anne2 Amaaan, canınızı hiç üzmeye değmez, beni annem 27 sene bundan önce doğurmuş, sütü gelmiş ama ben almamışım memeyi, o zamandan mama vermiş, ve inanır mısınız bilmiyorum ama efsane bir bağışıklığım var çok şükür, grip nedir, hastalık nedir bilmem maşAllah, herkes salgınlardan geberirken, ben sağlıklıyım hep, bağ konusunda da annemden çok bu hayatta hiçkimseyi sevmiyorum, bağ süt vermekle olmuyor, emin olun…