Ben eşımden hastalık kaptım tedavi görüyoruz bır seneye yakın doktor İki ay önce hamile kalmama izin verdi cok şükür 9 haftalık hamıleyım anne sutu veremezmısım birde sezeryan dogum yapmak zorundaymışım bebeğime sut veremıycem ıcın coook uzuluyorummm zararı olur mu dıye