Sadeceanne2 parol ve anestol yazmış, aman aman satıp zengin filan olunacak bir ilaç değil yani, neyin kıyağı 😅 denetim de rapor sorun olmasın diye mecburen yazmış, al ama kullanma demesinin nedeni de eczaneden alınmış mi artık bu da takip ediliyor. Koskoca özel hastane başhekimi de karaborsada el altından parol satacak diye fislemek bence mübalağa bir yaklaşım