Bihterrr size rapor yazmasi elzem olmayan bir durumda hamilesiniz diye rapor yazdı anladığım kadarıyla yardımcı olabilmek adına, o ilaçları da muhtemelen hiçbir şeyi olmayan ilaca bile ihtiyacı olmayan bir hastaya rapor yazamayacağı için prosedür gereği yazmıştır. Yoksa doktorun sizin yüz liralık ilacınızı alıp satacak v.s. hali yok. Bir de dediğiniz ilaç parol ve anestol yani, para ile satacak filan diyenler çok komik gerçekten 😅Bence size insaniyet göstermiş, yardımcı olmaya çalışmış üstüne bir de şikayet etmek içinize sinecekse edin yine de, ama böyle bir usulsüzlükten dolayı şikayetçi olduğunuzda sizin bir haftalık raporunuzun da geçersiz sayılabileceği ihtimalini de düşünün, olabilir.