Orkay Nisa10 benim sırt ağrım inince bacaklara vuruyor, günde 9,5 saat çalışıyorum dinlene dinlene :) doğuma kadar nasıl olur bilmem
Sumyye_06 Normalde 17 haftalığım dün ultrasonda kızım 18 hafta olarak gözüktü normal mi acaba ve suan enfeksiyon dan hastahanede yatıyoruz 😓
Mavi_rella Orkay benimde 1 haftam var ilk trimesterın bitmesine😍 gün geçtikçe yaklaşıyoruz bebişlere 👼👼👼🌼
Badehandekuzey Orkay bizde 14+2 yiz yarın randevum var ikili test kan sonucumu öğrenmeye gideceğim ♥️ şimdiye kadar güzeldi bulantım yok. Cinsiyeti öğrendik bir oğlum daha olacakmış değişmezse😅♥️
Orkay Badehandekuzey ben onu 12.haftamda yaptırmıştım şükür temiz geldi i, umarım sizin ee öyle gelir 🥰🥰 Cinsiyeti bende merakla bekliyorum bakalım 🥰🥰
BusZeyRas Dunyam28 evet canım 12.haftada öğrendim ama iki perinatolog birden baktı ve makinaları aşırı iyiydi mesela 15+6 da gittğim makina çok iyi değildi doğru düzgün bakamadı bile rutin bakan doktorum
Orkay Nurgrdp bende aynısını hissediyorum bakalım son aylara doğru nasıl olucam :))) ilk çocuğum olacak
Orkay Booksandcats ah iştahsızlığım var anlatamam size /) ama çok şükür ağrılarım hafifledi, Progestanı da bıraktım çok şükür ☺️☺️
Orkay Elfdmr11 ne güzel dualar onlar 🥰🥰 aminnnn Ben hala cinsiyeti bilmiyorum, sırt ağrılarım devam bakalım nasıl ilerleyecek :)