Biz de dün tam 14 haftalık olduk. Testlerimiz de çok şükür güzel. Ama benim çok fazla ayak uyuşmalarım oluyor ve koku hassasiyetim de arttı bazı yiyecekleri sırf yemem gerekiyor diye yiyorum. Cinsiyetimiz 13. Haftada belli oldu, erkek anası oluyorum inşallah 🙏 🥰
Hepimiz sağlıkla, bir avazda doğuralım vaktinde inşallah 🙏 😁