ryhn-1602 canım ben ilk çocuğumda hata yaptım seninle de paylaşayım belki fikir olur, bende doğuma göğüs ucum yok ememeyecek korkusuyla gittim, göğüs ucu pompası silikon göğüs ucu her şey almıştım. Fakat ne kadar göğüs ucunu çıkardıysam da sezeryan olduğum için sütüm üç dört gün sonra geldi bu süreçte biberonla mama verdik hatta doğduğu an emzik verdik. Şöyle söyleyim göğüs ucu olmayan anneler bende dahil doğar doğmaz biberon ucuyla tanıştırmamalı, çocuk biberonun ucunun rahatlığını görünce göğüs ucunu da öyle istiyor. Bu hamileliğimde kaşık biberon aldım. Mamayı kaşık biberonla vereceğim nasip olursa. Eğer ki göğsümü güzel tutarsa işte o zaman emzik ve biberon vereceğim